سؤالات متداول درباره‌ی ایمیل دانشگاهی


  1. چگونه می‌توانم ایمیل دانشگاهی دریافت کنم؟
    پس از مراجعه به بخش درخواست پست الکترونیک و تکمیل فرم مربوطه یک پیغام فعال‌سازی به آدرس پست الکترونیک درج شده در سامانه آموزشی گلستان برای شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت پیغام مربوطه و کلیک بر روی لینک فعال‌سازی، امکان استفاده از پست الکترونیک تحت دامنه دانشگاه شهید بهشتی برای شما فعال می‌گردد.
  2.  

  3. چگونه می توانم رمزعبور ایمیلم را تغییر دهم؟
    بمنظور تغییر رمزعبور ایمیل بهشتی به پیوند بازنشانی رمزعبور شناسه بهشتی مراجعه کنید.
  4.  

  5. چگونه می توانم آدرس ایمیلم را که فراموش کرده‌ام بازیابی کنم؟
    بمنظور بازیابی آدرس ایمیل بهشتی به پیوند بازیابی شناسه بهشتی مراجعه کنید.
  6.  

  7. اگر شناسه و رمز عبور ایمیل بهشتی خود را بازیابی کردم و مجدد امکان ورود به ایمیل را نداشتم چکار کنم؟
    لطفا بر روی مرورگرهای مختلف و یا از وسیله دیگری (کامپیوتر شخصی، تبلت، موبایل) آزمایش کنید. در صورت عدم رفع مشکل به بخش رفع مشکل مراجعه کنید.
  8.  

  9. چگونه می توانم رمزعبور آدرس ایمیل را که فراموش کرده‌ام بازنشانی کنم؟
    بمنظور بازنشانی (Reset) رمزعبور ایمیل بهشتی به پیوند بازنشانی رمزعبور شناسه بهشتی مراجعه کنید.
  10.  

  11. آدرس ایمیل‌ بهشتی من تا چه زمانی فعال می ماند ؟
    ایمیل‌های بهشتی مقاطع کارشناسی شش ماه و کارشناسی ارشد تا یک سال بعد از زمان فارغ‌التحصیلی فعال هستند و پس از آن غیرفعال می شوند.
  12.  

  13. امکان صدور آدرس ایمیل بهشتی بعد از زمان فارغ التحصیلی وجود دارد ؟
    خیر، امکان دریافت ایمیل بهشتی بعد از فارغ التحصیلی وجود ندارد. در حال بررسی و راه‌اندازی سرویس ویژه‌ای برای دانشجویان فارغ‌التحصیل هستیم.
  14.